Kent släppte nya skivan idag!

Just nu ligger jag här och väntar på vem som åker ut ur idol, seriöst tyckte jag att Eddie var förj*vla dålig faktiskt så han borde hänga löst istället för Mariette! :)

Sedan blir det väl o kolla klart på Poseidon som går på 5:an och är fruktansvärt dålig, men så himla rolig att se på för det är så amatörmässigt ;) Hahah, guud vad jag garva när jag såg den första gången!

Nuuu... det blev Rabih som åkte ut!

Denna veckan har jag vart hemma onsdag och torsdag, var förskyld :/ Men idag gick jag till skolan och känner mig bättre :) Annars har det inte hänt mycket ..

Idag släpptes nya Kent - skivan, Röd, tänkte ta o lyssna på den nu, den finns nämligen på Spotify och det gillar vi!


Update: Det finns inga ord - Kent


Kommentarer
Skrivet av: mandy

kent <3 :)

2009-11-07 | 14:45:34
URL: http://heymmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: