Första dagen

Helluu!
I lördags var jag ju som sagt på New Moon med Ninaa, och den var jättebra verkligen :)
Den är nästan ett måste att se!

Idag började min praktikvecka på GinaTricot, jag är helt slut i kroppen.. Är man inte van vid att stå en hel dag så känns det ;)
+ att jag vart på BodyPump igår så jag har en jeklans träningsverk i hela kroppen :(

Idag har jag mest larmat och hängt ut kläder, shit vad svårt det är att hitta vart allt hänger i början, men hoppas jag hittar lite bättre imorn, hehe.

Neee nu ska jag dega ner mig i sängen o kolla på tv ;)
puss&kram


Kommentarer
Skrivet av: Maia

HAHA jag är också helt slut av att leka en hel dag... Men guuuuuud vad söta dom är (a)

2009-11-23 | 19:21:10
URL: http://maialundstrom.blogg.se/
Skrivet av: Nikkч! (:

New Moon is so awesome! (:



You liked it right?! :O



Tequieroooooooooo<3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: