Långhelg i text&bild

Från onsdag till torsdag sov Linn över här hos mig, vi kollade på Twilight (älska), spelade Sims och så :)
Sen på torsdagkvällen åkte jag ut till Westkust, skulle egentligen dit fredag - lördag men så vart jag tvungnen att vara där jättetidigt på fredagmorgon. Så jag åkte dit ut redan på kvällen. 

På fredagen var det något kalas så vi seglade lite, käka mat och så. Senare åkte jag hem för det var inte så stor ide att vara kvar eftersom jag bara skulle sova sen upp och åka hem. Men det var väldigt kul :)

I Lördags satte jag och brorsan oss på tåget och åkte till KusinVittamin, det var jättekul, så stor hon har blivit!!
Vi spelade Buzz, sjöng 'Idol' i typ 1 min (för de spelet sög), gosade med lilla N och åkte till en rolig "djurpark" hahha.



Har precis vart och tränat, ska ta och käka nu!
Imorn drar jag, N (min kompis), päronen och brorsan till SPAAANIEN i en vecka :D
Puss&Kram så hörs vi om en vecka ungefär!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

älskar den blåa färgen på fågeln :) fina bilder! pus,

2009-05-28 | 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: