The sea

Idag har det inte riktigt vart min dag. blev besviken på mig själv för att jag slarvade så mycket på spanska provet vi hade förra veckan, så jag fick ett VG++ (inte så bra för mig) menmen. Sen fick vi tillbaka läxförhören av 'könsorganen' där fick jag ett G, fast min kompis hade skrivit lika mycket men fick ett VG, så vart lite sur där ett tag men tror det löste sig ;)

Så, slut klagat här! ;) 
Annars har dagen vart bra, massage efterskolan för mina axlar och sen pluggat med L&M - redovisning imorn :)
Imorn är det nästan som en fredag. fast en lång fredag. Slutar 15.50 men sen är det ledigt!!
På Fredag till lördag ska jag ut med Westkust, det är ngt kalas där så :)
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: