Shopping och regn

Idag har det vart en riktigt bra dag måste jag säga!
Tisdagar tycker jag i vanliga fall om, men så skulle jag ha prov idag men som sagt fattade jag ju inte ngt direkt.
Men igår kväll fick jag hjälp av B, hon är duktigt hon! Så nu förstår jag iallafall vad det handlar om. Men våran lärare var sjuk så det blev inget prov, o det är jag lite glad för, då får jag lite mer tid till att plugga.
Efter musiken på morgonen vart det ; Läxläsning - Apollo (specialklassen) - Apollo - Apollo - Extra spanska.

Men vädret har vart riktigt dåligt, svenskt väder tycker jag ;) hahha, och med det menar jag små regnigt och grått hela dagen. Så på väg hem från skolan var det inte nice, men som tur var kom mormor och morfar o hämtade mig :D Så åkte vi upp till Dos Mares, för det blev inget igår.

Och jag köpte ett par gråa tajta mjukisbyxor som jag ska ha istället för svarta på gympan. Så då kunde jag köpa en svart huvtröja med katten Gustav på :D och köpte även ett par skitsnygga svarta byxor, kmr en liten kortis film på kläderna sen.. om maamma kan hjälpa miig!

Nu ska jag se om mami o dom svarar hemma :)
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: