Läsa, sova, läsa, läsa ...

Dålig uppdatering beror på att jag har vart hemma från skolan igår och idag troligen imorn med, för jag har grymt ont i halsen och näsan är tät - rinner som en kran - tät osv .. Inte särksillt kul!

Igår läste jag ut två böcker (!) igår, för då låg jag mest i sängen.. o läste :)
Gossip Girl - Fiender i vått och tort
ITGirl -> Är som en fortsättning på Jennys (från Gossipgirl) första år på internatskolan (som hon ska börja på i "Fiender i vått och tort")

Båda var såklart jättebra, jag älskar sånna böcker :)
Så mamma; skicka ner nästa GossipGirl bok ;)

Men i övermorgon åker vi till Irland - hoppas verkligen att jag är bra då - då blir det många bilder hoppas jag på att visa :)
Läängtar, men samtidigt inte eftersom jag har så fruktansvärt ont i öronen när jag flyger :(
Ajja, inget mer klagande här ;)

Hoppas ni har det bra iaf :)
Puss o kram :*


Kommentarer
Skrivet av: Mami ö dadi

Det låter ju inte bra att din hals inte blir bättre.

Men jag tror att den fuktiga luften på irland

Kommer att göra gott. Lova att fota mycket

När du kommer dit. Krya på dig, älskling!

Kram pappa o mamma

2009-03-17 | 22:31:48
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

haha ja det blir nog bra :) Har även fått halstabletter nu utav M.

Jadå det lovar jag!

Kram

2009-03-18 | 14:31:21
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: