29 grader i solen!

Ja alltså i vanliga fall räknar man ju temperaturen i skuggan, men våran termometer ligger i solen så ;)
Idag är en helt underbar dag! Solen lyser som bara den, 29 grader .. i solen då, varma vindar. Yummi.

Så idag efter att ha duschat (lite osmart att gör det innan men hade ingen tanke på det då) så satte jag på mig ipoden, vek upp jeansen till knäna och tog på mig en kofta som har halvlånga ärmar på och tog med mig hundarna ut på en powerwalk ;) Det var skithärligt! Det dumma var bara att jag tog hel fel skor, fick jätteont i fötterna så gick i 45 min, annars hade jag jättegärna gått längre :D Det får göras mer!

När jag kom hem var både jag och hundarna helt döda ;) Men ändå härligt att få en sorts träning på över hela 2 månader.
Sen satte jag mig i solen o somna där i 10 min. Men nu sitter jag här igen, har käkat lite och snackat med familjen där hemma i över 1 timma.



Kommentarer
Skrivet av: Emma

härligt härligt:D:D hur älnge ska du vara i spanien? ;o

2009-03-07 | 21:18:19
Skrivet av: pacman

En härligt läskande bild på freeway underbara klara

färger precis som vädret,här är det snöglobb eller snarare blytungt regn aptrist väder alltså.

Ha det så länge saknar dig JÄTTE MYCKET.

2009-03-08 | 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: