Sooommarlov!

Jaaaaaa, nu har vi sommarlov, äntligen! :)
Jag gick upp tjugo i 7 för att duscha och göra iordning mig, sen gick jag till skolan och mötte linn :)
Vi samlades i musiksalen för att sjunga lite sommarsånger och så, efter det fick vi fika och betygen i klassrummet.

Betygen visste jag redan hur dom såg ut iom att jag inte vart här i Sverige så länge så hade jag kvar samma sen förra terminen. Både bra och dåligt ;) Meeen.. jag sattsar väl på att höja mig i några ämnen i 9:an!

Sitter just nu på mammas o deras "kontor" och väntar på att vi ska äta lunch. Sen ska jag följa med Linn till den andra skolan och lämna blomma till hennes kompis som går ur 9:an idag :)

Haha, veetni, när vi vart nere på torget idag och gick förbi Gamestop så sa mamma:
M:  vah? har dom stängt?
J: antagligen
M: men jag som hade tänkt att ni skulle få välja ngt där inne   (för hon visste att jag velat köpa Sims3)

Såå jag blev skitglad!
Nej nu får ni ha en bra dag! Det ska jag iaf :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: