Är äntligen hemma

Heeej!
Nu var det ett väldans tag sedan jag skrev ett inlägg här och det beror på att jag har inte vart hemma :)
Jag har vart på liseberg och GothiaCup discot med tjejerna, grill + filmkväll hos N. Och så har jag även vart ute med Westkust igen :) Fast denna gången vart det Instruktörsutbildning som va väldigt kul! :) 

Det kommer nog lite bilder senare idag hade jag tänkt, för snart ska jag iväg och träna (har gått alldeles för lång tid sen sist) ;)
I fredags kom jag och N hem från Westkust, så jag sov hos henne till på lördag. På lördagen åkte jag upp till Tanumstrand där mamma och dom låg med båten, så softade lite där. Så igår åkte vi hem hit till Stsund!

Ne nu måste jag packa mina träningskläder och skit ;) Ha de fint!
puss&kram


Kommentarer
Skrivet av: liiino

måste måste måååååste ses snart! bara den jävla hostan går över..

ha det fint

bestiboooo

2009-07-28 | 15:49:35
URL: http://linnkaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: