Är hemma nu

Heeej, det vart ett j*kla tag sedan jag la in ett inlägg ;O
Meen, jag ska allt förklara vad jag har gjort :)

I söndags åkte jag med och seglade som instruktör på Westkust på seglarskola1. Har inte seglat som instruktör på seglarskolor förut men det vart riktigt skoj!
+ att det va assköna typer som var med. Mina två närmasta vänner var med, N & Linn, N seglade också som instruktör. Sen lärde man ju känna massa mer gutt folk :)

Så vi kom hem igår då. Var hos N på kvällen o käka chips&dip, godis och sov även där.

Imorn tror jag vi åker ut med båten, ligger just nu i hamnen och har ingen lust att gå ut när det regnar sååå mkt som det gör!
onsdag åker jag till N, ska troligen kolla på bio då, Harry Potter och Halvblodsprinsen! Sen på Torsdag blir det Gothia Cup Discot med hela högen. I nästa vecka på Söndagen blir det instruktörsutbildningen på Westkust fram till på fredag veckan efter.

Men jag kommer nog blogga några gånger till innan onsdag, annars blir det bara en sån här tråkig genomgång av allt som hänt ;)
Har inte haft med mig kameran tyvärr så det blev inga bilder, kanske kommer några sen om jag får några från N!
Puss&Kram


Kommentarer
Skrivet av: maj-lis

Vad härligt att höra att ni haft en kul vecka med westkust.

Kortet på dej Natha är RIKTIGT bra,förut har du ju varit lite anonym så det var kul att se ett så fint kort kram mormor

2009-07-12 | 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: