Onsdag

Helluu!
Här har inte hänt mycket, vart ute med båten, solat osså. Lite bilder kommer om en och en halv vecka!
Just nu väntar jag på att N och hennes mamma ska hämta mig här hemma, så ska vi till Gbg och kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen! Imorse tog jag bussen ifrån Lysekil och hem hit, var och träffade sportlife's chef och snackade lite om planer (!) :) Tror det kommer bli superkul! Vad det är säger jag inte riktigt än ;)

Imorn drar jag, Linn, N och M till Liseberg och är där hela dagen fram till Gothia Cup Discot börjar. Då ska vi möta upp E och så drar vi till discot. Läääängtar säger jag bara! 

På fredag blir det mys hemma hos N, med grill och sånt! 
Och på söndag drar vi ut med Westkust på instruktörsutbildningen :) Längtar till det också!

Ne nu ska jag plocka ihop det sista som päronen vill att jag ska ta med ut till båten nästa vecka.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: