Jahop..

Jag och mormor gick upp tidigt, lite tidigare än vad jag kommer att behöva, eftersom vi inte skulle behöva stressa. Åt frukost, gjorde iordning oss, kollade lite på tv och mötte sedan M som skulle följa med till kommunhuset först och sedan med mig till skolan. När vi kom till kommunhuset vid 8 fick vi reda på att de öppnade halv 9, så vi gick till ett café så länge. När vi sedan pratat klart med skoltanten i kommunen förklarade M att jag inte kunde börja i skolan än.

jahop, då var hon tanten tvungen först att skicka papprena om mig till Murcia, sedan ska dom ha ett möte där, efter det skickas papprena tillbaka till tanten och jag kan börja skolan. Men hon skulle skicka papprena idag, hon sa att de nog kommer ha mötet tidigast på måndag så efter det kan jag nog börja. Så en vecka till ungefär får jag vara hemma.

Lite segt faktiskt, ville ju komma igång nu och så. Men men vad gör man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: