Fredag i text

Fredagen: Var mycket bättre, M var inte sjuk, så jag kunde vara med henne på rasterna + att hon visade vart vissa lektioner var och så. På förmiddagen var det lektioner med SK, sen var det lunch, sen hade jag idrott med klassen, haha.
Det var rätt roligt faktiskt, M hade ju talat om innan att man inte gjorde så mkt, utan bytade knappt om kläderna.
Tjejerna i min klass sa bara att jag skulle byta byxorna (eftersom jag hade jeans på mig) till mjukisbyxor. Men tjocktröjan och resten hade man kvar på sig.
Man joggade i slowmotion i typ sjuttioelva varv, så inte så jobbigt. Sen var det någon stations sak, hoppade lite hopprep, kastade basketboll i korg, kastade frisbee genom en rockring osv. Inget man direkt blev trött av.

Sen var det någon konstig lektion med klassen, antagligen någon läx-läsnings-tid eller något sådant, för ingen jobbade, inte ens lärare, alla satt och prata o lyssna på musik ;)

Efter det var det Lengua (spårk, typ som svenska i sverige) där redovisade dom deras recensioner av en bok, så jag behövde inte göra någonting, bara sitta och lyssna.

Detta var min fredag i skolan då.
I skolan pratar jag knappt (eftersom jag är så otroligt blyg och tyst av mig när jag inte har kommit in i klassen) men om jag pratar så är det engelska och lite spanska.


Kommentarer
Skrivet av: ITmira

Det känns väl gott att änligen fått komma igång med skolan efter allt väntande?Låter bra att du fått några klasskompisar som du kan ta häng på,då är det lite lättare att komma in i systemet hur allt fungerar. Jag använder itmiras dator då min är hos macforum.Ha det gott och kram från P

2009-01-18 | 16:15:15
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

P;

Ahdå det känns bra att ha kommit igång och komma in i vardagen :)

Ah, det är bra, och så är det bra att jag har M som "visar upp" mig för hennes kompisar.

Haha, man blir lätt handikappad utan dator ;)

Puss o kram

2009-01-18 | 22:42:43
URL: http://najtans.blogg.se/
Skrivet av: ITmira

Varför inte kopiera det här inlägget och lägg i din andra blogg? Så får de andra fälja dig lite ;)

puss mamma

2009-01-19 | 21:09:34
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

ITmira;

Smaaart! tack mamii <3

2009-01-20 | 20:20:29
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: