Bää bää vita..

Idag åkte vi upp till D.M och handlade lite, kollade på klockor och så :)

Och när vi gick förbi djuraffären fick vi se det här söta lammet


Jag tycker faktiskt att det är rätt synd om dessa djur som lever i den där glasburen, med massa barn som kommer och bankar på glaset varje dag.

De där tabletterna hjälper faktiskt! Idag har näsan inte runnit nästan någonting, helt otroligt :D
Hostan har blivit lite bättre, men ibland känns det fortfarande som om jag hostar upp hela magen.

Ska snart ut med Selma på en långpromenad, eftersom mormor ska ta och cykla med Fia ;)
Om ni inte visste det innan så är alltså Selma och Fia mormors hundar :)


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Det var det jag sa hela tiden att du skulle

ta fernadolel så du blev frisk.Mvh Dadiii

2009-01-13 | 16:18:43
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

Hahah ja, men du sa att jag skulle ta 'drinken' oh den hade nog inte hjälpt ;)

<3

2009-01-13 | 16:22:34
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: