15 ÅÅÅR !

Okej, lite snabbt här nu då om vad som har hänt den här veckan! :

Torsdag: Jag vart i skolan och någon snodde min mobil, inte så kul, iofs var det bara kontantkort på den men jag hade ju ett minneskort med massor med bilder på :/

Fredag: Gjorde inte så mkt i skolan, men efteråt åkte vi upp till D.M och köpte en ny mobil [BILDLÄNK] till mig och även en till mormor, eftersom hennes pajade ;) Sen vid 00.00 snackade jag med päronen, brodern och farmor o L på Skype, vi hade lite mini kalas så jag öppnade presenten som kom på posten utav mamma o pappa :) Jättefint armband var det, som man kan sätta på massa olika hängen på, skitfint! [bild kommer senare idag] Köpte även en blockflöjt till skolan ;D hahhaha, här är det viktigt att kunna spela blockflöjt!

Idag: Fyller jag 15år :D
och ska snart åka och käka lunch på kinesen, sen ha litet kalas med bakelse med päronen på skype ;)
Vid 7 ikväll kmr M och hennes familj hit på middag och tårta :) Efter det kmr morbrodern hit :D


Kommentarer
Skrivet av: Rebecca, Felix och Astrid

Ett stort grattis på födelsedagen!!!

Hoppas att du får en riktigt bra dag!

Många kramar

2009-01-24 | 13:23:27
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

Rebecca o kusinerna;

tack så jättemkt!!

Många kramar

2009-01-24 | 18:14:10
Skrivet av: Emma

Grattis:):):)

2009-01-24 | 19:58:04
URL: http://emmszor.blogg.se/
Skrivet av: ITmira

Min stora tjej <3 Hoppas du blev nöjd med din dag!

Kram mamma

2009-01-25 | 16:12:32
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

Emma;

TackK :):) <3



ITmira/mamma;

Jag blev jättenöjd med dagen, många presenter och firande nästan hela dagen :P

Kram <3

2009-01-25 | 18:25:26
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: