Go morron!

Hejpå er!

Igår var jag först i skolan, hände inget ovanligt haha, sen efterskolan kom mormor o morfar o hämtade mig, då åkte vi till Cartagena, för morfar skulle på acupunktur (stavning). Så vi åkte först in till köpcentret där inne, och jag handlade rätt mkt, iaf för mkt pengar xd 700kr tror jag att jag köpte för. Köpte ett par jeans, skärp, skor m.m.

När vi kom hem började de att göra ngn kyckling som vi skulle ta med in till familjen W, där var vi till 12 tror jag, mysigt.

Idag ska jag .. sola tror jag ;) Jag har vart här i mer än en månad, men de som kommer hit till oss i en vecka är brunare än mig när dom åker hem ;) Så därför ska jag sola, för att Linn, brodern och farmor kommer imorn :D:D



Bild; tog jag i början utav året här. Den är rätt cool, för när man zoomar in på droppen, ser man parkeringen upponer som är bakom :P

Nej nu ska jag göra iordning mig för att sola ;) Ha det gött
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: