Rosa ansiktsmask

Idag, torsdag, rätt tråkig dag i skolan eftersom det är 5 lektioner i specialklassen och bara 1 lektion i min vanliga klass.. menmen, dagarna går rätt fort ändå :)

Här hemma har jag inte gjort särskillt mkt, ätit, kollat lite på vad jag har på prov nästa vecka.
Och så använde jag den sista ansiktsmasken som jag fick av linn i julklapp, det var en varm mask. Ascool, har aldrig provat ngn sånn förut. När man kleta på den i facet så blev det helt varmt :D + att den var rosa, det ger en extra poäng! ;)



Imorn kommer käremorfar hit, och är här i en vecka :)


Kommentarer
Skrivet av: ITmira

Hmm, trodde du solat utan solkräm (aja). Men insåg när jag läste din blogg att din pikanta rosa färg var av annat slag. Har du persikohy nu då?

Puss mamma

2009-02-26 | 21:03:53
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

Hahaha, ja nu när jag kollar på den så ser det ut som om jag har solat lite för länge ;)

nja, ska ta en idag också :)

2009-03-02 | 17:07:51
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: