5 februari

Så nu har jag fixat tillbaka bloggen :D
Och jag kmr fortsätta blogga, men kanske inte exakt varje dag men några gånger i veckan iaf :)
+ att jag har fixat större yta här, så jag kan lägga in större bilder... när jag väl tar några ;) Har inte blivit att jag tagit några nu på ett tag.

Igår vart det skola, helt okej dag, lagom med spanska lektioner, alltså inte som idag där jag hade hela dagen spanska utom sista lektionen som jag var med min klass. Segt!

Ajja, nu ska vi iväg en liten stund, kanske blir dosmares, morfar tycker vi borde ha privat parkering där upp xD
Kram <3

Ps: om 3 dagar kommer Linn, brodern och farmor :D


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tja både parkering och egen bärare borde väl

ingå när man är Dos mares utan konkurans största

enskilda kund hahaha kram Dadi

2009-02-06 | 07:06:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: