Gårdagen; julafton!

Hoppas ni har haft en mysig julafton! Det hade jag iaf :)
På bilderna är det som jag fick i julklapp bl.a:

- KanDee tavla som jag önskat mig
- Bobby's schampoo och balsam
- Mascara och kajal, Maybelline.
- Strumpbyxor, svarta m. "randigt" mönster.
- Långtröja med knappar, svart, Ginatricot.
- Armband, m. klocka på
- Pengar
- Godis

Här fick tavlan sin plats :)

tavlan ser rätt liten ut på bilden, men den är mycket större i verkligheten ;)

Igår firade vi jul med släkten på pappas sida, så imorn blir det liten "julafton" med mammas sida, mys :)
Idag blir det nog en slappdag med myskläder och film tittande!
puss&kram


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Den tavlan är så jäkla fräck :D :D

2009-12-25 | 20:24:36
Skrivet av: Nathalie | Najtan [SVAR]

ja :D

2009-12-26 | 12:38:58
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: