Avatar, en måste-se-film!

Idag åkte jag o my family in till Gbg och gick på bio, Avatar! Den var grym, helt otroligt bra var den! Det är ett måste att se om man inte sett den. Helt klart Årets film :) Förstår att det tog så lång tid att göra den, för den var jättebra gjord!

Annars har jag inte gjort mycket i helgen, igår var vi hos mormor o morfar och fick lite julklappar :) Bl.a. en jättemysig pjamas, lite kläder, mysiga tofflor, pengar osså :)

Imorn blir det troligen till IKEA och köpa en spegel, är väldigt nödvändigt i mitt rum!


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Du får inte måla på den pyjamasen hihii C:

2009-12-28 | 11:07:09
Skrivet av: liino

var det inte lilla nathalie som sa att jag var knäpp som ville se den filmen :P

Men visst är den sjukt bra!!!!!!!

2009-12-28 | 17:09:35
URL: http://linnkaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: