Filmkväll

Igår följde jag då med N's mamma till N som spelade fotbollsmatch. Det var verkligen kallt där, men som tur var hade de med sig en filt som vi satt under. När hon var klar där så åkte vi och hämta en polare på vägen som skulle vara med på filmkvällen.

Först käkade vi hamburgare, och dom blev väl sådär lagom misslyckade, eller ja, en blev det, för N stog och skulle ta på grillkrydda, men hon var lite trött och pratade med oss samtidigt så hon råka öppna det stora hålet och strödde på, då blev det väääldigt mkt, haha. Men det gick att äta.

Första filmen vi kollade på var 'P.s I love you' och den var bra, men jag trodde att den skulle vara bättre.
Sen kollade vi på en skräckfilm (!) 'Halloween Jag som hatar skräckfilmer. Haha men det var helt okej, bara det att jag är lättskrämd så N satt och peta på mig hela tiden. Den handlade:
Ett tv-bolag (tror jag att det var) skulle ordna en skräcksåpa (dokusåpa typ) med 6 ungdomar i en seriemördares barndomshem, alltså där han växte upp. Ungdomarna var inlåsta i det här huset, där alla saker stog kvar sedan han bodde där. Men seriemördaren var tillbaka.
Ni kan ju nästan räkna ut hur det slutade - Men bara nästan ;)
Efter det kollade vi på 'Vad kvinnor vill ha' , den var väl helt okej, en vanlig romantiskkomedi.

Slut pratat här!

Jag orkade faktiskt inte plocka upp kameran igår och ta bilder, så det blev inga.
Men blir kanske nått sen eller imorn.

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: