Nya stufs

Nya glasögon (eller ja, fått glasögon) och ny kamera!
Igår var pappa och köpte en Nikon D80 åt mig, och jag älskar den redan! Var tänkt att jag skulle köpa en Nikon D60 men så kollade vi på blocket och hittade denna då, som bara var två månader, superbra :)



Igår vart det till torget med mamma, N och hennes mamma. Jag köpte inte någonting faktiskt, har ju typ inte råd, hehe, skulle ju betala en kamera.
Sen gick jag och N på bio, High school musical 3, tänkte att den inte skulle vara så bra eftersom att 2:an inte var det. Men den var faktiskt mer än okej! En må-bra-film.

När den sedan var klar åkte vi hem, satte på en till film, A walk to remember. Den var bland det sorgligaste men bästaste jag har sett. Först rann tårarna bara, de gick inte att stoppa, sedan grät jag som om jag hade slagit mig eller att någon hade dött i verkligenheten. Ush, men så bra! Verkligen ett filmtips!

Har sett att det har kommit en del besökare hit, och det är väldigt kul om ni kommenterar! :)

Ne nu ska man kanske ta och lägga ner datorn. Kram <3



Kommentarer
Skrivet av: Junitjej

Vilken kanonsnygg blogg du har!

Hoppas du får en trevlig helg!

2008-10-31 | 21:41:05
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: