Mycket bil

Igår kan man säga att jag åkte bil nästan hela eftermiddagen / kvällen. Men innan det så var jag med M, vi snacka en massa, slöa i soffan och så.

Vid 5 kom morfar och hämntade oss, då åkte vi och kollade på våran morbror och hans frus nya hus och det var inget direkt fel på det, stor härligt trädgård och stor hus :)
Efter det åkte vi till Gamlingen och var där i 30 min typ. Sen åkte vi och hämtade hummer hos morfars kompis.

Så det var inte så intressant dag igår, mest bilåkande som inte var så kul.

Men idaag, ska jag åka ut till Ön, till N, hennes mamma är här nu och vi ska åka och kolla på N när hon spelar match (fotboll) och sedan ska vi hem till dom, så ska vi kolla på film och mysa :D

Nu måste jag sicka, Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: