Kort men jobbig dag



Idag vart det en väldigt kort "skoldag", vi slutade 4 timmare tidigare än vanliga fall.
Vi började vid halv 10, då samlades vi vid skogen där vi skulle gå en slinga som var 7.5 km + ta sig fram och tillbaka, så dt blev 1 mil.

När vi skulle börja gå så började det först att regna, men helt plötsligt haglade det som f*n, och stora hagelkulor var det också. Dom gjorde ont när de träffade huvudet, nacken och öronen.  Haha man kunde nästan inte flytta sig eller röra sig utan att det gjorde ont.

Promenaden i skogen var rättså jobbig, men helt okej ändå. Blött och lerigt var dt, tuuuur att jag hade stövlar på mig!
Efter 4,5 km (eller ngt liknande) fikade vi.

Vi var klara med 'skogspromenaden' kl 12. Så dt tog ungefär två och en halv timma.

När jag och L gick hem eller ah gick till bussen var vi helt döda och när jag kom hem har jag inte orkat göra någonting.
Kroppen är helt deg. Haha

Nu ska jag slöa framför tvn, ha de gött. Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: