Slöig söndag


bild; tog den igår kväll, satt med datan i knät i mitt rum och kollade ut genom fönstret och såg att himlen var väldigt fin, så upp med kameran och fotade :)

Imorse gjorde jag klart en insändare (svenska uppgift) som ska in imorn, sen pluggade jag på NO - ljud, har ett prov på det imorn och det känns riktigt bra. Nästa vecka, vecka 48, ska jag vara duktig och ta hem saker i tid, jag är inte alls bra på sånt, men det måste jag bli!

Efter att vi fikade här hemma, stack jag till Linn, där förhörde jag henne på NO'n och så spelade vi gitarr, slöa, och käkade god tacos som de bjöd mig på :)
Tänk vad lyxigt med en kock som pappa! Men som linn säger, tycker hon inte alltid att det är så kul, och seriöst kan jag inte förstå det ;)

Nu kanske man ska ta och hjälpa pappa med att städa, de kom och hämtade mig ifrån linn för att jag skulle hjälpa dom med att städa ..


Kommentarer
Skrivet av: Rickard

Hej



hade du någon sida där man kunde lägga ut foton så vi kan ladda hem dem, vore kul om du la ut bilderna du tog när vi var där?



Snart dags för Spanien, kul va? Vi ses ju där nere snart.



Rickard

2008-11-25 | 09:16:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: