My first header

Haha, jag satt och kollade igenom gamla headers, sånna jag hade när jag började blogga, och fick mitt intresse för foto, bildredigering m.m

Tänkte faktiskt visa några, och det syns en stor skillnad på gamla och de lite nyare, funderar på vad jag tänkte när jag hade gjort min första header klar. Tyckte jag den var snygg? Haha, iså fall så skäms jag nästan ;)


Min första header någonsin.








Denna hade jag nu precis innan.

Ja, ni förstår nu vad jag menar med min första header! ;)
Om ni undrar varför det står Rosa Hairspray på de flesta, så hade jag en blogg som hette så.


Kommentarer
Skrivet av: sofi

Jag vet inte:) Jag tror jag kollade på någon komentar du hade skrivit där det stod: kolla mina foton. (tror jag) då kollade jag in:)

2008-11-19 | 22:46:19
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: