Mamma Miiia..

Idag har jag vart med Linn i Gbg hela dagen typ, bion var min födelsedagspresent till henne :) 
 Åkte dit vid halv 1 och hämtade ut våra biobiljetter. Sen gick vi runt där i stan, kolla i affärer. Letar faktiskt efter en väska som jag kan ha till skolan, vardag och kunna ha min laptop i, lite svårt, men jag ska hitta just den där.

Vid 3 gick vi in i biosalongen och satte oss ner och kollade på Mamma Mia, DEN VAR SÅ J*KLA BRA! Jisses, det var en må - bra - film, jag satt och log hela tiden :D Jag älskar musikaler helt enkelt.

När den vart klar så kollade vi på klockan, då var det en timme kvar tills bussen skulle gå, så ja vad gjorde vi..
vi gick runt, kollade i de få öppna affärer, fikade lite och sen tillslut kom bussen.

Tack för en jättemysig, härlig dag i stan Linn! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: