Kalla mig mattanten

Idag vart det matsalen för mig och linn, haha, men det var helt okej faktiskt! Vi torkade borden hela tiden och satte upp massvis med stolar och "plockade ur diskmaskinen" eller ja vad man ska kalla det. Sen vid halv ett när vi slutade, då fick vi hur många pepparkakor vi ville + 2 festisar, mumms det var gott. Och alla mattanter var väldigt snälla, så de är inte så sura som de ibland kan se ut ;)



Efter skolan var jag helt död, höll på att somna på rasten mellan livskunskapen och hemkunskapen, så jag och linn drog hem till mig. Här har vi spelat gitarr, hon har hittat på massa knäppa sånger, spelat in filmer, kollat gamla bilder på datan och så, riktigt soft :)

Imorn vet jag inte vad som händer, tar dagen som den kommer!
Nu ska jag snart fika med päronen, lussekatter, mumms!

<3


Kommentarer
Skrivet av: liiiinnnn

med päronen?:P

2008-11-28 | 17:34:00
URL: http://liinnks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: