Instruktionsböcker.. inget jag kollar i

Som ni ser på nedräkningen i högerspalten är det idag bara 35 dagar kvar tills vi sitter på flyget ner till Spanien och mitt halvår där nere börjar. Spännande, skrämmande, intressant och roligt. Längtar en hel del.

Idag har det vart slö i soffan, kollat på flera avsnitt av Dirty Sexy Money. Nu på eftermiddagen har vi fikat med farmor och L, som kom. Mumms, åt första pepparkakan iår faktiskt och det var gott :)

Tog lite bilder på förmiddagen, får se om jag visar någon, jo nån blir det nog :)
Tog fram instruktionsboken till kameran för första gången, idag, det är nog nästan första gången jag kollar i en sån i hela mitt liv.
Har seriöst inte alls gillat instruktionsböcker, tyckte att man kunde prova sig fram och lära sig själv, eller fråga någon. Oftast har jag frågat pappa om kamerafrågor, men förut var han inte hemma så då var jag tvungen att ta fram den, och jag gillart. Den var ju jättebra ;)
.. haha där ser man vad man har missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: