Sjuklingen ..

Ja, igen. Det var bara två veckor sedan jag var sjuk, fast nu har jag feber och är förskyld.

Igår var jag och brorsan ute hos faster och hennes familj och julpysslade, kul o träffa kusinerna och så innan man åker, får iof träffa dom dan innan, men ändå, alltid lika kul :)

Idag har jag då vart hemma, vaknade 14.40, blev lite chockad ;)
Sen har jag bara kollat på tv och kollat på en sällskapsresa - Golfarn :D



Just nu lyssnar jag på spanskafilmer på nätet, inte de roligaste så jag lyssnar bara, menmen måste man så måste man ;)

Ha de fint <3


Kommentarer
Skrivet av: Johi

Va duktig du är på att fixa iordning din blogg. Nu vet jag vem jag ska fråga om hjälp :-) Jag vill gärna ha ditt lösenord om jag får OCH sedan undrar jag hur man gör för att lösenordsskydda vissa inlägg. Då hade jag ju kunnat ha en gemensam blogg istället och bara skydda inläggen med bilder på barnen. Kram på dig och krya på dig.

2008-12-08 | 21:46:39
URL: http://teacherjohi.blogspot.com
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

Självklart kan jag hjälpa dig, det är lite bökigt att fixa det, men sedan är det lätt :)

Tack det ska jag göra, börjar bli lite bättre nu :)

Kram på dig!

2008-12-09 | 14:23:25
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: