9 dagar kvar!

Skulle egentligen ha bloggat igår men hann inte med det.
Nu är det inte alls låångt kvar.. bara 9 dagar kvar! Har märkt att nedräkningen i menyn inte räknar på samma sätt som jag gör, haha. Den räknar hur många dagar det är kvar innan den dagen, alltså inte räknar med dagen, men jag räknar med dagen.

Idag har det först vart skola, luciauppträdande, vi som inte var med i lucia-kören (typ mindre än hälften av klassen) fikade sedan med bulle och dricka, Yummii.
Fick reda på att jag har ett VG i SO, snacka om att jag blev glad, jag som var helt säker på ett G där :D
Och igår fick jag ett MVG på ett NO-prov som jag inte hade pluggat på ;) haha ibland går det bra för mig.

Men på måndag har jag Musikprov, Matteprov och SO delprov. Så i helgen blir det plugga plugga plugga och även filmkväll imorn med Linn och M :)

Idag har jag även vart och köpt en extern hårddisk.. nejnej mamma och pappa har köpt en till mig!
En rosa :D

Nu ska jag mysa med the family, käka god mat och kolla Idol-finalen, Heja Kevin!

Jisses, mycket text blev det, hade inte riktigt tänkt mig det, menmen nu blev det som det blev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: