Dagen då själen fick liv igen

Hej min vänner!
Det är äntligen fredag och det har varit klarblå himmel hela morgonen. Passade på att njuta av en iskall promenad i solen. Vinden var så bitande, men fick lite vårkänslor ändå. Underbart!
 
Förra veckan fick jag höra att jag såg mycket gladare ut, jag kände det inte helt själv även om jag kände att det var påväg i rätt riktning. Den här veckan har jag känt mig så glad och positiv, lycklig. Jag har orkat ta mig till gymmet, med målet att bara vara där.. TVÅ gånger! Även om jag inte har fått styr på min ångest helt än, så känner jag att tabletterna tagit på depressionen. Det är en sådan befrielse!
 
Igår kom mamma hit så lunchade vi innan vi åkte hem till Nina och Jonatan för en fika. Mamma fick träffa Elton för första gången och gosa med honom, så vi hade en väldigt mysig eftermiddag. 
 
Tyckte att det var smart att gå ner för den här isgatan i onsdags på min promenad.. Det tog mig seriöst 10 minuter att gå/åka på fötterna ner, haha
 
Ett äkta leende igår 
 
♥ ♥ 


Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Nästan symboliskt med en trappa uppåt, livet rör sig i steg och etapper❤️❤️❤️

2018-03-20 | 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: