Årsresumé 2017 /I

-Firade in det nya året på bästa sätt med kärleken och nyfunna vänner
- Fikade mycket och tog promenader med vänner
- Vi fick reda på att lägenheten var våran och att vi skulle bli sambo i mars
-Firade min födelsedag med god middag (även om V ser den kvällen som ett misslyckande haha)
- Var kattvakter åt gosiga Thor
 
- Våra liv bestod utav flyttkartonger och att leva i en resväska
- Jobbade mycket
- Bloggade otroligt lite
- Var på födelsedagsfika i mina kusiners nybyggda hus
 
- Vi flyttade äntligen in i vår gemensamma lägenhet och blev sambos ♥
- Vi hade inget internet så det var varken mycket bloggande, serietittande eller annat som kräver internet..
- Svärföräldrarna kom och hälsade på, hjälpte oss så otroligt mycket med lägenheten och allt ♥
- Jag blev sjukskriven för första gången pga stress
- Viktors innebandylag vann Div 3
- Jag, mamma, Nina och Helen åkte till London över en helg och myste
- Vi blev ström-lösa ett dygn pga att Uddevalla Energi gjort ett fel i överflyttningen till oss..
- Rastade Ziva, så skönt med en skogspromenad 
- Åkte äntligen upp till Övik och hälsade på svärföräldrarna, fick se vart V kom ifrån. Så mysig helg ♥
- Blev fotograferade utav Viktors farbrors fru
- Åt på Pinchos med Maia och Amanda
- Började äntligen komma tillbaka till arbetet igen
- Fotograferade Matilda med den stora magen som innehöll en liten Penny 
- Det var härligt väder så vi hängde på andras balkonger, haha
- Hade en mysig grillkväll hos Matilda och Tobbe på deras altan. Matilda passade på att fotografera oss i de sista solstrålarna
- Jag fick jobb på ortopeden och gjorde min sista dag på Akuten
- Viktor och Dennis överraskade mig och Jossan med middag på Pinchos
- Det var babyshower för Matilda
- Fotograferade mammas och pappas båt inför säljning. Åkte ut en sista helg och njöt.
- Vi var med i en brännbollsturnering med Viktors jobb, sen hade vi en underbar grillkväll med gänget
- Gjorde mitt första pass på mitt nya jobb
- Fick äntligen tummen ur och bytte till sommardäck på bilen.. inte svårt att få tid dock haha
- Jag träffade gosen Penny för första gången, då var hon inte så nöjd stackarn
- Vi köpte våra älskade MTB-cyklar och en ny-begagnad soffa
- La min fritid på att cykla, Solid Sound och umgås med nära och kära
- Gjorde fransförlängning för första gången
- Startade semestern med mer bebismys
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: