2017/2018 ✨

Hej på er!
Har behövt ta det ganska lugnt nu ett par dagar efter alla helger osv. Inte för att att det vart full fart, men det tar på energin ändå. Så kommer med ett litet nyårsinlägg nu istället.
 
Vi åkte som sagt till Matilda och Tobbe på dagen för tanken var att vi skulle ut och grilla i skogen först. Men tidsoptimisten i mig och min totalt dementa hjärna gjorde så att det blev alldeles för sent, det var i och för sig ganska blött när vi väl kom fram ändå. Så vi tog det lugnt i stället, duschade och gjorde iordning oss och helt plötsligt var det dags att börja med maten. Vi gjorde all mat ihop, vilket var väldigt mysigt, men jag och Viktor planerade förrätten medan Matilda och Tobbe planerade huvudrätten och efterrätten. 
 
Det fick bli mobilbilder på maten, orkade inte hämta kameran för vi var så hungriga haha..
 
Förrätt: Bruschetta
Huvudrätt: Pepparstekt oxfilé m. potatis- och jordärtskockspuré och rostad vitlökssås
Efterrätt: Trifle på vit chokladmousse och jordgubbar.
 
Allt var verkligen supergott, så vi var väldigt nöjda allihopa med maten. Resten utav kvällen spelade vi sällskapsspel enda tills vi insåg att klockan var runt två och vi var riktigt trötta. På morgonen därpå sov vi ut och åt en god frukost ihop. Sedan slöade vi i soffan och busade med Penny någon timma innan jag och Viktor åkte hem. Så himla mysigt dygn med så fina vänner! ♥
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: