Energigivare

Hej på er!
Igår var jag och myste hela dagen med Matilda och Penny, så underbart. Jag tog med mig lunch som vi åt, sedan tog vi på oss och gick ut på en lång promenad. Det var dock lite konstigt ljus ute, även om det är superhärligt så behövde man kisa så mycket så jag fick huvudvärk.. haha. Åkte inte hem förrän sent på eftermiddagen, och då var jag gött trött. Inte van vid att underhålla en unge så mycket, haha. Men dom två ger mig så mycket energi ♥ 
Har haft en lugn dag hemma idag, kollat lite på OS och vart ute en kortis. 
 
Jag har lyckats ta mig ut på fler promenader den här veckan, det känns som ett steg i rätt riktning! Kameraappen på mobilen valde att strejka i början på veckan så det fick bli snapchat-kvalité här nedan..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: