Sporthelg

Vi har haft en riktig sporthelg nu i helgen. Vi skulle nämligen ha Viktors kusiner här, och dom hade matcher både på lördagen och söndagen. Så vi har fått känna på att vara innebandy- och hockeyföräldrar, haha. Dom kom hit på fredag kväll då gjorde vi tacos och sedan spelade killarna FIFA resten utav kvällen. Medan jag stickade, mysigt.
På lördagen var det ett väldigt flängande fram och tillbaka, skjutsa minstingen som skulle på hockeymatch, skjutsa den äldste på innebandymatch och kolla på den, åka tillbaka till minstingen och kolla på hans andra hockeymatch och sedan hem och göra mat. Det blev en lugn lördagkväll i soffan! På söndag morgon var det upp och skjutsa minstingen på innebandymatch och kolla på den och sen hem och vila. Egentligen skulle jag stannat kvar för att se på Viktor som också hade match i Göteborg på kvällen, men då vart jag helt slut så jag åkte hem och myste hos mamma och pappa. 
 
 
Tröttisar igår innan jag åkte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: