Lugn helg

God kväll! 
Sitter här och tittar på sluttampen av Musikhjälpen. Har haft en väldigt lugn helg, välbehövligt för jag har sovit värre än värst den här helgen. I fredags gjorde jag för första gången egen potatisgratäng, brukar alltid köpa för den är så himla god. Vi får väldigt mycket potatis med matkassen vi får hem, så tänkte att jag skulle göra slut på en del. Gott blev det i alla fall! 
 
Igår gjorde vi minsta möjliga, tog en promenad och tvättade massor. Idag kom mamma och pappa på en fika, supermysigt med en liten pratstund med dom. När dom åkte tog jag mig ut på en kort promenad i solen, så härligt väder.
 
Jag älskar sås, så ja det är mer sås än kött haha.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: