Friyay, jobbhelgen är snart här

Godmorgon mina gullefjun!
Njuter av en sen frukost i fåtöljen, med en latte och musik. Det var längesen! Ledig idag och laddar upp inför jobb i sex dagar. Det måste vara sämsta schemaläggningen, gå på på en lördag kväll och jobba sen till och med torsdag. Fruktansvärd tanke haha. Men det är bara bita i det sura äpplet och trösta sig med att jag trivs sjukt bra på jobbet. 
 
Idag är planen en promenad, och åka till Torp en sväng och köpa lite saker. Sen insåg jag ju att jag fått alla bilder från Spanien som Max tog på mig och Viktor, så jag har galet mycket bilder att gå igenom och redigera. Ska bli så spännande och se vad det finns för godbitar! 
 
Har haft en sån bra vecka. Maia var här som sagt i tisdags, mötte upp henne i centrum och tog en lång fika på en uteservering med massa prat. Sen glömde vi bort tiden lite och hade tänkte åka hem till oss och göra middag. Vi hann göra middagen men Maia var tvungen att åka precis när den blev klar haha. I onsdags åkte vi hem till Max och blev bjudna på middag, väldigt trevligt och vi insåg att det var längesen vi var där. Igår kom Dennis L, Dennis H och Jossan hit på middag. Det blev helt plötsligt väldigt krångligt när Dennis L flyttade hit från Övik, och det blev helt plötsligt två Dennis som vi umgås mycket med haha. Men det var kul, sen kollade vi lite på friitdrotten. 
 
Ledig-imorgon-glad haha
 
Jag och mina färgglada strutsben... Hoppas få hem två par nya strumpor idag. Att jag inte fattat det tidigare hur mycket skönare det är med kompressionsstrumpor (vill inte säga stödstrumpor, låter ju som att jag är 70, haha) på jobbet.
 
Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: