Te- & mysdag

Hej på er!
Idag är jag ledig, även imorn då jag jobbar helg. Har tagit det väldigt lugnt idag, sov ut enda till 11 haha. Ätit frukost i lugn och ro och lyssnat på poddar. Himla skönt! Även fått gjort lite saker som jag behövt göra ett tag. Har inget planerat mer än att jag ska på Body Balance ikväll. Min rygg är bedrövlig just nu, även om det blivit lite bättre sen jag kom igång med träningen igen. Jag brukar ha fullt upp på mina lediga dagar, så det känns både konstigt och skönt att jag inte ska göra något speciellt.
 
Igår jobbade jag kväll och var snäll mot schemaläggarna och erbjöd mig att jobba julhelgen istället för nyår. Alla nya hade råkat lägga sig över nyår och det hade inte blivit så bra haha. Man ska jobba varannat år jul och varannat nyår, så kan lika gärna jobba iår och vara ledig nästa år kände jag. 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan, dricka te och läsa min bok! Ha en bra onsdag mina vänner ♥
 
Lapar massa te, det är en sån dag idag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: