Long time no see

Godmorgon!
Jag har vart uppe sedan klockan sex imorse. Gick upp med min crush när han skulle till jobbet och så gick jag och bokade tvättiden som börjar sju. Tilda kommer på frukost vid 10 innan vi ska till jobbet sen så passar på att tvätta och ordna lite innan. Tänkte ta en promenad bort till affären sen och handla lite gott. Det är ett utav mina favorit väder just nu, kallt men soligt. Fattas bara lite snö på marken så hehe. Men måste byta däck i helgen, känns sådär när det är halt när jag kör hem på kvällen från jobbet. 
 
I fredags hade jag underbara Virginia, Amanda och Maia här på middag. Det var längesedan vi träffades alla fyra, så vi hade en mysig kväll med massa prat och skratt. Vi gjorde dumplings, vilket jag aldrig hade gjort tidigare och heller aldrig ätit några riktigt goda. Men Oh my så goda dom var, det ska jag absolut göra igen. Det var även en rolig grej att göra ihop. 
 
Sen jobbade jag resten utav helgen. Tog en härlig promenad i solen innan jobbet på lördagen. I måndags var jag ledig och åkte till farmor på förmiddagen. Åt frukost, fikade och pratade. Sen tog vi en tur till Göken, jag fick köpt mig en ny blomma till sovrummet för den jag har där har jag lyckats ta död på. Eller jag ska väl snarare säga att de andra blommorna har jag lyckats hålla vid liv. Haha. Inga gröna fingrar här inte. På eftermiddagen åkte jag hem till mamma och åt middag med henne. I tisdags efter jobbet åkte jag ut till min faster. Min kusin och gudbarn fyllde 6år så hon hade lite kalas. Jag kan väldigt sällan komma till dom på kalas, så fick passa på när jag väl kunde! Mysigt att träffa dom lite. 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: