Köpenhamn #1

Godkväll på er fina människor!
Vilken härlig semester jag haft. Tagit dagen som den kommit och gjort saker om jag verkligen vill och tycker om att göra. I torsdags gick jag och V på bio, vi var ju tvungna att kolla på Fantastiska Vidunder och vart man hittar dom. Vi hade nog för höga förväntningar för ingen av oss tyckte den var riktigt bra. Man jämför nog lite för mycket med Harry Potter-filmerna. Det var lite synd, men den var ändå sevärd. Avslutade min semester med en helg i Köpenhamn med min underbara familj. Vi myste, shoppade, åt massor med god mat, drack god öl, pratade och skrattade. 
 
Här kommer en bildbomb med bilderna jag tog med mobilen. Sitter just nu och redigerar bilderna från kameran som kommer komma senare. Längesen jag satt med hörlurar, hög musik, mysbelysning och redigerade bilder. Saknat det så sjukt mycket. Har längtat efter den här kvällen hela veckan haha. Jobbar nämligen kväll 3 av 5 dagar denna veckan. 
 
 
 
 
 Åt på en så himla mysig Italiensk resturang med helt underbar mat. Sen att den låg typ 50 meter från hotellet gjorde det ju inte sämre hehe. 
 
 
 
 Avslutade helgen med ett besök på Louisiana, detta rummet var det coolaste jag vart med om. Det var en lång jäkla kö till ett litet rum, där max 4 personer fick gå in åt gången i max 1 min. Det var som en liten scen där inne och vatten runt om, väggar och tak av speglar och så hängde det massa sådana lysande bollar. Wow alltså haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: