Tentan from hell

Nu har jag äntligen lagt mig och lagt ner tentaskrivandet för idag.. 12 timmar, med matavbrott. Jag säger som resten av klassen, det är fan den värsta hemtenta jag gjort. Fattar inte ett skit, skriver det jag tror, hittar något annat som verkar mer rätt, skriver det, allt ser åt helvete ut. Lärarna ger till svar "Det är en tolkningsfråga" när man undrar något, börjar fundera över om lärarna ens vet vad dom menar med tentan. Gudars vad jag hoppas att jag får in tentan senast imorgon kväll så jag slipper sitta in på natten med skiten. 
 
Nu säger jag godnatt, så hörs vi om jag kommer ut levande efter detta...
 
Startade dagen med LCHF-pannkakor i alla fall! Det enda dåliga var att jag inte hade några hallon hemma så jag kunde inte göra hallongrädde till...
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: