Den är för perfekt

Som jag nämnde så har vi en lägenhet på G. Det är Axels systers bästa kompis och hennes sambo som ska flytta. Så jag ringde hyresvärden igår och berättade att vi vart intresserade av den osv. På kvällen igår fick vi komma och titta på lägenheten och den var så himla bra. En tvåa med stort kök, balkong och uteplats, förråd, två stora klädkammare osv. Jag och Axel sa direkt när vi gick därifrån att vi vart helt kära i den. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen. Ush vad det är jobbigt när man vill ha något så mycket men inte kan påverka beslutet direkt.. Men jag söker hela tiden andra längeheter samtidigt för vi vill flytttaaaaaa. 
 
I veckan så köpte jag lite rabarber för jag blev så himla sugen på att göra något med det. Men när jag väl skulle köpa sötersättning så fanns inte något utav de som är "okej" för LCHF. Himlans surt. Dock vart vi bara på ica nära och hemköp, men lite svårt utan bil osv. Så igår slängde jag ihop något eget utan någon jäkla sötning alls, haha. Kan ju säga att det hade vart godare med sötning, men det var helt okej ändå och mina rabarber blev använda innan de blev dåliga. 
 
Nån rabarberkompottsliknande grej på grädde, rabarber, kardemumma och kanel. Sen lite crunch i botten på mandelmjöl och smör.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: