Efter-tenta-känslan

Åh vad jag älskar känslan efter att en tenta är gjort. Helt underbart! Tänka sig att jag överlevde denna veckan med haha. Att få ligga i soffan och bara slökolla på Vänner, kolla bloggar osv och inte känna stressen över att jag måste plugga. Mmmm! Tentan kändes i alla fall mycket bättre än väntat då jag trodde jag skulle behöva lämna in en tom tenta. Men jag är ändå förberedd på en omtenta, för det var en hel del jag missat. 
 
I dag tänkte jag och Axel bara mysa och njuta av lugnet. I morgon ska jag träffa Maia äntligen, för det vart ett jäkla tag sedan. Värdelöst med tentor och jul och allt möjligt som kommer i vägen haha. 
 
För någon vecka sedan så möblerade vi om, ja jag måste ha förändringar med jämna mellanrum, haha. Det blev faktiskt himla bra, det blev både mysigare och en större känsla i rummet. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: