Paus i plugget

Hola! 
Det blev fart på mig tillslut igår och satt resten av dagen och pluggade. Nu börjar det bli lite smått tråkigt och vi vill bara vara klara snart. Imorgon har vi metodseminarie så vi ska granska ett par klasskompisars uppsats och så ska några granska våran så vi kan få lite respons. Det är väldigt bra att höra vad andra tänker och tycker. Nu har vi precis ätit lunch så Matilda sprang till stan en snabbis medan jag vaktar vårt rum hehe. Så vad gör jag, försöker skriva något kul till er men det går väl sådär när mitt liv är tråkigt och kretsar kring uppsatsen.. 
 
Kom på förra veckan att jag fortfarande inte hade sett filmen Maleficent. Sjukt hur efter jag är ibland haha. Eller lika efter som Netflix eftersom det var för att de hade lagt till den som jag insåg att jag inte sett den. Så den kollade vi på i måndags, och tyckte den var riktigt bra! Axel har inte ens sett Törnrosa, så han är snäppet värre hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: