25 dagar kvar tills uppsatsen ska in

Just nu ligger jag och Matilda 1 vecka före i vår tidsplan för C-uppsatsen och det märks. Jag skjuter på det istället för att få gjort det sista. Vi har bara diskussionen kvar innan vi har gjort alla delar i arbetet, och det är 25 dagar kvar tills uppsatsen ska in! Vi tänkte vara klara med diskussionen till på fredag när vi ska skicka till handledaren för feedback. Eftersom vi vill ha arbetet klart till nästa fredag så har vi hela nästa vecka på oss om vi vill till att göra finjusteringarna. Det känns väldigt bra!
 
Idag tog jag chockerande nog ut mina töjningar ur öronen.. Har funderat lite på det under nån vecka nu, men kom fram till att jag inte var redo haha. Men idag så, jag kände att jag saknade att kunna välja och vraka bland olika örhängen. Jag har ju kvar startkitet om jag skulle få för mig att töja igen så hehe. Det värsta är ju bara att det ser ganska läskigt ut nu fram till att hålen dragit ihop sig... 
 
Har bokat mig på Body Pump klockan sex ikväll! Men just nu har jag så jäkla ont i magen så är inte alls sugen. Tror dock att det blir bättre om jag får rört på mig. Det är ganska stor skillnad på hur min mage mår nu igen när jag har gått tillbaka till vanlig kost. Jag trodde inte det var sån skillnad. När jag åt LCHF så hade jag ont väldigt sällan, men nu är det varje dag. Vet inte om det bara är gluten som gör det eller om det är kolhydraterna generellt. 
 
 
Älskar min fina tekanna!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: