Sista sommarlovsdagen någonsin

Godkväll! Kollar på White Collar och njuter av min sista sommarlovskväll, någonsin. Imorgon börjar jag skolan igen. Eller jag har bara en introduktionsdag imorgon sedan har jag egna studier och praktik i tre veckor framöver. Sista året av min sjuksköterskeutbildning. Helt galet. Vart har dessa två år tagit vägen? Har jag påriktigt läst till sjuksköterska i två år, känt bästa Tilda i två år? Vart sambo med min kärlek i två år i en liten jävla studentlägenhet? TIDEN GÅR SÅ FORT!
 
I helgen har jag som sagt hjälpt min familj att flytta till sitt nya hus. Det var så himla fint, ljust och mysigt. Det kändes hemma direkt. 
 
Go-karten i onsdags. Axel och Linus ville köra en gång själva också, utan oss tjejer ivägen haha. Förstår inte alls varför...
 
 
Hejdå!
 
Hej!
 
Underbara kusinerna hjälper faster-Maria att plantera om en växt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: