Andra advent

Hola! Har haft en väldigt bra helg. I fredgas åkte jag och Axel och köpte alla julklappar, nu har jag bara hans kvar, så det känns väldigt bra. Sen åkte vi hem och jag gjorde i ordning mig för att åka till Göteborg och gå ut och äta med Maia. Vi hade en jättemysig kväll med massa god mat och härliga skratt på Pinchos.
 
När jag kom hem så la vi oss vid 2-tiden och jag vaknar upp igen vid 4 och har drömt en jävla mardröm, så vill inte somna om och sen så kommer Axel, som inte kunde sova och satt och spela, och då blir jag klarvaken. Så vi la oss i soffan och kollade på Vänner. Men jag lyckas somna efter ett par timmar och sen bär Axel mig till sängen haha. 
 
Igår gjorde vi inte så mycket. Tog en promenad in till stan och handlade lite, sen kom Linus en sväng. Axel bjöd ut mig på middag på kvällen, så vi hade bokat bord på en spansk tapas resturang här. Väldigt mysig och gott. Kändes nästan som att vi var i Spanien. Synd bara att det satt ett gäng bredvid där det bara var ena mannen som pratade.. och han spoilade typ hela Sons of Anarchy... tack för den haha.
 
Idag åkte vi hem till min familj, bakade pepparkakor och lussebullar, åt god middag och bara myste. Så nu tänkte jag bara krypa ner i soffan och kolla på SOA. 

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: