Latinplugg

Yes, nu kan jag alla könsorganens delar hos mannen och kvinnan på latin.. för idag i alla fall. Får se hur bra dom sitter imorn haha. Det är svårt att lära sig de latinska orden för att man inte vet hur man ska uttala dom. Kan man uttala ordet så fastnar det lättare. Men jag har ju mitt egna, antagligen helt åt helsike fel, uttal hehe. 
 
Jag läser verkligen till något som jag tycker är intressant. Den här helgen kommer inte bli tråkig för att jag ska plugga, utan jag ser faktiskt fram emot det hahah.. att jag ens skrev det där. Visst det är svårt och krångligt men det är ju något som jag tycker är intressant och vill lära mig om. 
 
Så min helg kommer handla om fortplantningssystemet! ;)
Trevlig fredag ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: