Morgonträning

Jag skulle uppdaterat bloggen igår men vart så trött så jag orkade inte. Då tänkte jag att jag skulle uppdatera idag efter träningen innan skolan, men det glömde jag totalt av.. så Hej!
 
Jag har sån sinnessjuk träningsvärk i ryggen efter rygg-passet i söndags. Min träningsvärk är alltid som värst två dagar efter.. och det känns. Ush. Men men träningsvärk är BRA!
 
Som jag skrev sist så skulle jag upp klockan 8 igår för ett konditionspass innan skolan. Vilket jag också gjorde, och det var galet skönt. Att träna på morgonen är nog det goaste som finns, man är pigg och är man inte pigg så vaknar man garanterat till ;) Men det är även skönt att träna runt 2-3 tiden också på eftermiddagen, som jag hade möjligheten till förra terminen. Får liksom anpassa träningen efter schemat i skolan då jag hatar att träna på kvällen. 
 
Så imorse satte jag väckarklockan på 05.45, åt frukost och tog på mig mys-träningskläder och åkte med mamma på Body Balance 06.45. Är glad över att jag äntligen har tid till att gå på det passet, för det är en skön start på dagen. Mjuka upp kroppen och samtidigt få styrka. 
 
Sen när jag kom hem vid 8-tiden igen så tänkte jag lägga mig och sova nån timme innan jag behövde göra iordning mig för skolan. Men satte på tvn och fastnade framför nått program på 2an om gravida kvinnor i fängelse, väldigt intressant. Så det blev ingen extra sömn, men det gjorde inte så mycket. Sen åt jag frukost nr 2 och åkte till skolan. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: